Sjuk?

Jävla skit nu är man sjuk med tror jag. Får försöka krya till mig nu så man inte blir sjuk till nyår men det tror jag inte att jag blir... Tror det går över tills imon.. det känns så i alla fall :P
Nu ska jag krypa ner i soffan och känna mig seg och kanske till och med ta en kopp té

Skitkortet

God morgon!
Idag ska jag övningsköra med körskolan... usch... tycker inte det är roligt och det går inge vidare heller känns det som. Man kommer liksom ingen vart... Jag vill ha skitkortet nu helt enkelt..

Så ja... Här sitter jag nu och dricker kaffe och väntar på att klockan ska gå så man får detta överstökat.

Ett inlägg om.... fester

Hej hej!
Jag har varit en dålig bloggare på sistonde, det kan jag hålla med om. Ni får helt enkelt förstå att det är så mycket annat som händer nu på ett jullov :D

Jag ska inte ens säga förlåt.. uj uj uj jag ska förbättra mig för jag är inte säker på om jag kan hålla detta löfte. Får helt enkelt blogga när jag känner för det och det får ni stå ut med.
Har inte så mycket bilder men jag kan ju visa lite grann.

 
Under min, Sofias och Deniz s.k. "myskväll" var det otroligt roligt.

 

Julklappsutdelning med Sofia, Jag, Julia och Christina som övergick till festande med alla utan Julia.

Sedan har det varit mycket annat som vi inte har några foton på.. Det är ju lite synd men det gör väl ingenting. Jag och Deniz gick bl.a. till Garvaren när bandet Bullet spelade. Det var otroligt roligt och både jag och Deniz sa åt varandra ATT DET HÄR SKA VI GÖRA OM hahah :D

Sedan har det ju varit lite fester hit och dit som i förrgår då det var hela huset på Terazza. Det blev även det en lyckad kväll med många glada miner och mycket dans.

Sedan ja.. Jag, Sofia och Deniz har säkerligen festat på ännu mer på massa fester men kort sagt så har vi det otroligt roligt :D

Snart jul.. :P

Day - SkorAnne-Belle - SkorJoline - SkorQuiz Combi Dress - FestklänningarSelina Printed Dress - FestklänningarBoobtube Lantern Dress - FestklänningarApplication Dress - FestklänningarBlaise Short Jacket - Jackor / Kappor

Thai

För någon dag sedan gjorde jag thaimat. Det blev så otroligt gott! Mycket bättre än thairestaurangerna här omkring!! Helt chockad blev jag över min maträtt, en thaigryta och sedan ris till :D
Sedan är jag ju stolt över det faktum att jag hittade på det helt själv utn kokböcker o sånt.
Gissa en gång om detta ska göras flera gånger.......... Tjohej Ja massor!

Blä och Wiho

mmmm...... Idag har jag tränat tillsammans med Sofia oc nu äter jag korv stroganoff, vilket är supergott då jag var SUPERDUPER hungrig!

Hatar förresten alla jävla läxor som vi har nu innan julen men jag får hålla mig glad genom att tänka att det bara är 7 skoldagar kvar!!!!

Åh!

REA-High Platform ShoeBeads round ringTrendy studed braceletChain studded mini bag

Rivet-trim jacketStud-embellished skirtUnbalance Belted OnepieceBubbleroom / H Klänning/kjol
VILA Katrina TunicBubbleroom / H KavajSelected femme Annabel LeggingsBubbleroom / H Push up JeansRules by Mary VeronicaFriis & Co Kamma Friis & Co Leda

Satt och kollade på massa sidor och här var de som man kunde bara kopiera och klistra in :P hihih.. Jaja jag vet att jag är en tönt. Men vadå? hahaha Bara ignorera det här inlägget.. bara gör det.. bla


Blä för kvällsshift

Jag saknar Deniz nu. Godnatt!

Sjukt inlägg helt enkelt

Vilket trevligt inlägg det blev där ja... hmm..
hhaha

Har festat hela helgen rejält med mina älsklingar Sofia och Deniz :D Har haft REJÄÄÄLT ROLIGT!!!!

Jag skulle egentligen tagit det lugnt denna helgen var det bestämt men se där hur det kan gå... Sofia och jag skulle ha myskväll på fredagen men sen blev vi sugna på fest och sen blev det som det blev.. :D Med en supersnäll skjuts till Markaryd för att hämta pass o skit och sedan iväg till harrys.. Ja :D hahahaha
Jösses Efterfesten tar priset!
Hahaha
Sen lördagen med.. :D i markaryd..

Nu ska jag bara slappa.

OJ!

GURKA! GAHHAKJ

ÄNTLIGEN!

Tja tjena hallå!

Nu är jag hemma och helt jädrans härlig i kroppen. Varför?
Jag har äntligen gjort både nationella-svenska-talet och naturkunskapsprovet! YES! Vad härligt att slippa tänka på det!!

Nu ska jag bara sitta här och slöa en stund ända tills deniz kommer. Han kommer om en liten stund bara men ändå och sen tänkte jag att fika inte hade suttit dumt denna dag. Lite fira-fika på grund av att det är över med alla prov :D Hihi

Hade gärna velat lägga ut en superduper bra bild på mig när jag tjoar och är glad bara för att proven är över men tyvärr har jag inte något sånt där "ögonblicks-foto" och det vore ju inte samma sak att lägga in ett foto på mig nu när jag låtsas vara så där otroligt lättad som man är precis när det är över... så nej. Ni får ett annat foto.


Ice cream

Projektarbetsdag.


Här fixas det i köket. Det blandas, kokas, vispas, provas, kyles och allt annat med.
Här görs det GLASS och annat smått och gott!
Vi får väl se hur det går... Spännande!





RSS 2.0