Veckan

Helvete.. Var kan bluetooth mojängen vara den här gången? Den är borta.. Så det betyder inga bilder från mobilen :(
Sist jag skrev var det tisdag och jag skulle till Halmstad. Det blev tyvärr inget bad då det var ganska blåsigt men vi gick runt lite på stan i alla fall och jag hittade ett var fina och billiga shorts :D
Onsdagen tillbringades hemma hos Emine där vi åt mat och senare på kvällen hämtade vi upp Zozo för att kolla på skräck.
I torsdags var vi i Växjö med Deniz mamma. Hittade ett linne för 50 kr som passar till en kjol jag har här hemma. Senare på kvällen tittade vi på skräck igen
Igår, fredag var jag, Deniz och Zozo i Helsingborg. Där kikade vi in på Väla för att shoppa loss men det blev inte sådär jättemycket shopping. Blev lite besviken, trodde det skulle vara mycket större men det verkar som om det ska bli det efter ett tag i alla fall. Sedan tittade vi lite på slottet och sedan blev det för sent så då åkte vi hem.
Idag, lördag, är det superduper varmt här hemma i Ljungby. Dock har jag inte gjort särskil mycket alls...Ingenting faktiskt. Har ont i magen och är seg så har duschat och ätit frukost och segat mig hela dagen. Får se om man åker till Halmstad i kväll till mamma och pappa.
Söndag ska i alla fall vara smockat med strand och bad även om vi åker till Halmstad ikväll eller inte.

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej! Då kan du passa på att hämta din cykelhjälm här!!

2010-07-11 - 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0