Idag du!

Torsdag den 7 januari

Dagens datum, och även det datum då skolan börjar igen efter lovet. Verkligen trist men det är så det är. Bara för denna sakens skull (haha yeah right, hade gjort det ändå) äter jag glass. Mmm.. Glass något som jag verkligen älskar. 
Folk brukar säga åt mig: Men Anna då.. Det är ju kallt! Det är inte gott med glass när det är kallt. Men nae.. Jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt att äta glass när det är kallt på grund av att man kan mysa ner sig i soffan och smaska på sin glass totally nedbäddad i en hel hög med varma filtar. Mys på hög nivå!

Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag då varit i skolan. Efterråt gick jag hem till föräldrarna för att jag ville att pappa skulle fixa en sak och sedan när man kom hem var det dags att göra mat. Pastagratäng fick det bli eftersom Deniz tycker så mycket om den och jag har inte gjort det på ett tag nu. Så ja.. Sen käkade jag det, spelade Maple en stund samtidigt som man glodde lite på tv.. och ja.. självklart slank glassen ner någonstans där mittemellan och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0