Good morning

Jävla skit. Varför? VARFÖR?
Jag hade skrivit ett långt inlägg och sen är det bara puts väck- ÅÅH Så arg jag var. Det var bara och trycka på publicera och vips så slinter jag och så hamnar pilen på nån jädrans länk Grr..

SOM SAGT så sitter jag här och dricker té och försöker vakna och SOM SAGT så var det oerhört svårt att vakna idag. Mer tänker jag faktiskt inte skriva om det här trots att jag fått dit en väldigt trevlig historia om detta innan.

Men något jag däremot tänker nämna är självklat alla våran älskade blogg: http://newsmasters1.blogspot.com
Kommentera för sjutton! Vi vill ha kommentarer!

Sedan om ni har tråkigt kan ni glo på denna trevliga film. Finns även undertexter!!!



Om ni är sugna på att se mer kan ni söka på tuktas 2 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0