Måndag

Godmorgon!
Idag skippar jag gympan..Inte för att jag inte vill gå på gympa, nu när man börjat träna är det faktiskt liiite roligare.. observera lite. Det beror på att jag annars ändå kommer för sent och att jag var tvungen att lämna datorn hos mamma och pappa för jag vill att pappa ska ta en check på den.

Jaha.. Vad annars? Igår satt jag nästan hela dagen med Deniz och spelade Maplestory. Julia var inte sämre hon (Eller bättre) hon körde sitt Maplerace hon med.. Fast jag såg henne aldrig :(

Senare idag ska jag göra en och annan undersökning och skriva litegrann på projektarbetet. Sen får jag se :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kan ju bero på att jag var fast där nere i tunnelbanan med de förbannade blå slajmisarna.... isch, tvi å blä!!

2010-02-08 - 19:58:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0