Träningen är kaputt!

Fasen vet ni vad?

Nu har mitt kort gått ut på TC och om man vill fortsätta måste man köpa ett jävla halvårskort för 600 spänn. Jag vill ju bara ha typ ett månadskort.. Jag kommer ju inte använda ens hälften av alla de jävlar månaderna om jag köper ett halvårskort. På sommaren vill man ju inte gymma och skit. Då vill man va ute och leva livet och ha kul!

Usch vad jobbigt allt blev. Speciellt nu när man är så otroligt motiverad och verkligen kommit igång med skiten. ÅH jag är irriterad! Vad ska man göra nu för att hålla i gång kroppen som dessutom är kul? Det måste va kul för att man ska fortsätta juh. Deniz föreslog att vi skulle börja på hans gamla gym men va fan? Stå där som nästan ensam tjej och hålla på. Nej blä för det. Jag gillar det inte alls det här. *suck* Hur ska jag nu kunna bli vältränad till student och sommar? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så jobbigt o tråkigt!



/IRRITERAD Anna

Kommentarer
Postat av: Amedeo

kaput!

2010-04-30 - 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0