Ledig från skolan :D

Idag är jag ledig från skolan. Har tre ledighetsdagar eftersom jag har arbetat med Newsmasters ett par gånger utanför skolans tid så det är ju härligt. Har använt två dagar hittills inkluderat idag så har en kvar men den väntar jag med tills efter ett par veckor eller när jag är väldigt trött någon dag.
Idag ska jag i alla fall använda min lediga tid till att plugga. Jag har lite engelska kvar att fixa med och sedan är det religion. Det tjuriga med just religionen är att min lärare gör verkligen sina elever omotiverade. Fastän man pluggar jätte mycket får man skitbetyg bara för att man inte skrev EXAKT som han har på sina rättarpapper. Det är helsjukt verkligen. Så ska det inte va. Man måste kunna få använda lite av sina egna ord.
Har läst lite grann på religionen den här gången men jag tänker absolut inte läsa så mycket som jag gjot på de andra proven. Då satt jag i flera dagar och råpluggade och ändå för att bara få ett skitbetyg! Ååhh.. så arg jag blir bara jag tänker på det.
Men ja.. Nu har det gått en dag eller ett par timmar i alla fall. Vad tycker ni om designen? Bättre? Sämre? Något som ska fixas till.. Själv vet jag inte.. men har kommit på lite olika saker som kanske ska fixas.. Får se om jag gör det någon dag.
Har ni märkt att jag börjat blogga lite mer nu förresten? Kan bero på mobilbilder och sånt. Mycket roligare när man kan lägga in bilder så att det blir lite roligare. Dessutom är det härligt att kunna sitta i solen och blogga. Är väl därför jag brukar bli lite mer aktiv på somrarna för det tror jag att jag brukar bli. Just nu sitter jag inne. Det är mulet men för bara en stund sedan satt jag ute med religionsboken i högsta hugg och pluggade i solskenet. Det e grejer det, det är så skönt!
Undrar vad man ska käka idag förresten.. Har ingen vidare lust att kladda ner mig idag och göra massa sånt. Får väl se vad det blir.
MEN nu ska jag ta och plugga lite till! See ya!

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Sv:Det är en borderterrie :)

2010-04-28 - 14:15:50
URL: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0