Det kliar spel i fingrarna

Nu ska jag spela lite Maplestory. Det har jag inte gjort på länge!
Nu när jag skulle börja spela så har det visst blivit en patch som ska laddas ner så då får man vänta en stund.


Så ser det ut just nu.... *suck*


Så länge kan jag ju berätta då för er att SPELA Maple så blir jag glad. Jag heter annizzen så adda mig gärna. Jag spelar i världen Dementhos.

Har dock haft ont i huvudet nästan hela dagen så det kommer nog inte bli så mycket spelande.. Blir kanske en kopp kaffe istället.. Åh så härligt med kaffe.. varmt! Jag fryser som attan!





NEEEEJJJJ!!! FANNN!!!! Bara för att jag ville spela just idag ska Maplestory hålla på och jobba med saker och skit så deet går inte spela. Vad dumt.. Aja.. Får väl ta det sabla kaffet då da

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet!! Hatar det också blev totalt besviken när jag skulle spela :(

orkar inte sitta och vänta på det att ladda klart...

2010-04-29 - 20:29:22
URL: http://drawyourfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0