Dagens mat

Idag hade jag nationellt prov i Svenska. Vi satt där i två-tre timmar och skrev uppsats och sedan fick man gå hem. Härligt med en sån kort skoldag fast det känns lite konstigt på grund av att igår fick vi ledigt eftersom vi kompade ut det med kvällen innan med informationskvällen. Sedan kommer det vara projektarbetsdag imorgon så ja.. Jättemycket skola blev det inte denna veckan i alla fall :D
Men men.. Jag klagar inte! hihi

Köttgryta
Idag när jag kom hem hade jag inte ätit i matsalen så maten inte ens hade börjat serveras ännu så det första jag gjorde var att börja laga mat. Idag fick det bli ris och bulgur blandat och sedan en köttgryta. Den stora klumpen ovanpå är creme fraiche. Jättegott mums fillibaba!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0