Tjoo!

Hej hej!!

Nu har jag flyttat in i den nya lägenheten. Äntligen har vi internet, har varit såå jobbigt att inte kunna använda internet till läxor och sådant, speciellt när jag hade en uppsats som skulle in denna veckan.
Men men.. det gick bra i alla fall.. Jag är väldigt nöjd med att bo här. Just nu ser det lite halvstökigt ut fortfarande men det e lugnt. Jag e lat av mig, så e det. Har inte plockat upp allt hahah

Jag har så jädrans ont i benet nu. Det värker och värker. Det kom för bara en liten stund sedan.. tror det e träningsvärk. Ska kanske ta en ipren så att det inte blir värre sen när jag ska sova, vilket e snart.


Jag älskar dig Deniz!
Älska ÄLSKA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0