Sammanhängande inlägg av ett fetto som vill ha lov

Jösses vad jag har ätit idag. Jag känner mig som ett riktigt fetto snart. Göööhhh
Min mage hänger ut snart ju .. Usch... dumma dumma jag!

Inte har jag gjort något vettigt heller för den delen.. bara latat mig heeeeela dagen.. PLUS!! Det har ju för kattesingen inte ens varit kul !!! GRRR
Nej jag vill ha mer helg.. mer lov.. mer mer mer mer mer!!! Guuuud vad skoltrööttt jag e.
Det är inte det att vi har JÄTTEmycket läxor eller något liknande.. utan jag hatar bara att gå upp så jäävla tidigt.


Det här inlägget var ju sammanhängande.. hrrmm * hostar*


Hej svejs från en tjurig Anna..... (Nej jag har INTE  pms!!!!!!!!! KÄFTEN!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-03-17 - 23:33:13
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0