Snön kom inatt ;)

Santa claus is coming tooooooooo town!

Äntligen kom snön, det ligger ju inte precis högar med snö på marken men lite sådär lagom i alla fall.. Det var i alla fall tillräckligt för att man skulle lysa upp och bli lite glad på morgonen när man skulle till skolan.

Deniz är ute och övningskör nu med sin pappa, lite sent ute ja... jag vet.... men bättre än aldrig :D
Därför håller jag också på o gör lite julgodis men jävla mig... jag glömde köpa knäckformar så nu har jag skickat Deniz på ett uppdrag att köra till ica o köpa knäckformar haha

Har tagit emot ett jobb nu på friskis o svettis som har med layout och sånt att göra. Ska bli intressant :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jaa det e så härligt med snö!

Åh..vill oxå ha knäck...

2008-12-04 - 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0