Fiiieester

Man blir alltid lika glad när man ser att man haft mycket folk på bloggen så tjoho för det!!
Då kanske man ska ta och göra ett inlägg eller vad säger ni? Inte helt dumt kanske?



I fredags hade vi himla roligt på Harrys Nightclub med 70 & 80-tals tema. Dom som var med var jag, Christina, Julia, Sofia, Mohammed, Deniz och Sofia. Hurra för er alla för visst fick vi en rolig kväll!?
Visserligen var det bara vi som var utklädda men who cares?? Vi är ju newsmasters och inte fan ska vi gå runt o vara tråkiga precis som alla andra människor! Oh nej. Jag hade skitkul och jag är jätteglad att vi gjorde det!


Sedan igår, lördag var det fest hos Christina. Tjejfest med GOOOD mat och massa chips och glass. Hahaha jaaa.. Jag rullar halvt fram idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0