What's up with da kaffe?

Gosh vad jag känner blablu blu.. Jag är dödstrött, hela jag är hängig och kaffe känns bara som ett stort NEJ!... Jag provade mig på lite té men usch.. Jag är inte så jätteglad i té.. Det är så vattnigt och dant..

Idag ska vi filma parodin på mirrors. Vi får väl se hur det går. :P Kanske somnar mitt i? uj uj uj..

 Här är beviset på att jag dessutom är en aning uttråkad.. Jag menar vem fan sitter och ens gör en sån här bild? men det e sant så den passar ju in .. hihihihi



MOAHHAHA vilken dålig rubrik men jag är bara tvungen att ha den kvar.. BARA för att den är så dålig. Ni får helt enkelt leva med det..

Kommentarer
Postat av: Nadja

man fick ledigt vilken tis och ons man ville hehe:P

2009-11-17 - 19:15:30
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0