Bodystep på TC

Har kommit hem från träningen och sitter just nu och myser i soffan och zappar mellan programmen på tv'n. Har druckit en varm kopp té, det blir man alltid sugen på efter att ha tagit en kall dusch efter träningen. Sedan har jag käkat upp två mackor och massa clementiner. Mums!

Idag körde jag och Sofia på Bodystep på Tc. Det var helt ok. Man fick jädrans mycket träning i benen och det är alltid bra. Blir förmodligen Afro imon förhoppningsvis om Sofia lyckas ta sig in till stan och antingen skjuts tillbaka eller sovplats för natten.
Jag ÄLSKAR verkligen att träna! Varför? jag älskar känslan efterråt. Man känner sig helt utpumpad och härlig i varenda liten kroppsdel. Sedan kan man ju inte bortse från den absolut härligaste känslan... att man är nöjd o stolt över sig själv. :D



Om ni gått på TC nån gång, vilket pass anser du är bäst och varför?

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag älskar afro power! det är ett sjukt roligt pass och hur jobbigt som helst haha

2009-11-26 - 19:09:21
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0