Kaffe och data på morgonen :D:D hahaa

Suttit här och fixat med flash... hatar skolan just nu!! ARHH!! Tar en liten paus.. hihi

Vad har hänt sedan senast då??

I fredags satt jag och Julia o pysslade med ett spel, som vi trodde skulle bli fantastiskt bra, men som blev i princip en total flopp. Det var meningen att vi skulle spelat spelet på lördagen men då ville ingen :( buuhuuu

I lördags då var det hela huset.. jävla tomt var det på terazza men om man bara försöker ha kul själv och va positiv funkar allt.. Det var kul i alla fall tycker jag ::D:D Måste göras om... men gärna då det e lite fler folk på stället hahaha

Förresten alla, ska vi inte ta och campa nästa lönedag i halmstad!!! Jag och Deniz är så sugna på det!!! Så har vi kul på dagen, badar osv.. och sen på kvällen festar vi och har kul :D:D Vad säger ni ?? otroligt kul låter det!?

Och söndagen var vi hos Deniz föräldrar och åt mat och sen hos mina för att käka lite fika :D Det var ju mors dag, det har ni väl inte glömt??


Kommentarer
Postat av: loth

hello hello :)

2009-06-01 - 10:47:37
Postat av: Julia

Kom igen Anna, uppdatera! Vill ju veta vad som händer i ditt liv :D

2009-06-13 - 10:22:44
URL: http://juliathemupp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0