Prat

Igår var det fredag och självklart skulle jag och Deniz ut på puben en sväng. Nu efteråt ångrar jag faktiskt det en aning, men visst vi fick lite motion och gå upp och ner från stan?
Jag tog inga kort.... men mamma om du läser detta.. Jag ska börja ta kort om du bara läser förra inlägget och svarar hahah :D
Jag hade i alla fall på mig ett par jeans, ett linne och en vit skjorta på det.

Först gick vi till harrys där vi träffade min klasskompis och hennes (helkonstiga) sällskap. Det var riktigt, riktigt tråkigt och när man kommer in i en sån stämning då är det riktigt svårt att bli på superhumör igen.. Om man nu inte träffar jätteroliga personer men nej, det gjorde vi inte.. så ja.. Jag tog en drink som jag smuttade på och sen när den var uppdrucken gick vi vidare till Chaplins.
Vi hade med oss en kille som var minderårig, hahah lite onykter blev han allt fast det ville han inte säga.. he he he..
Jaja... det var rätt tråkigt där med... tog en likadan drink som jag tog på harrys men den var riktigt äcklig där på Chaplins så det var inge vidare lyckat...

Neee.... tråk-kväll blev det... Hade varit bättre om jag och Deniz inte suttit oss ner där på harrys med det andra sällskapet och istället gjort som vi planerat och suttit oss vid ett eget bord och haft det mysigt.
Men men.. så kan det gå :D Vi har lärt oss en läxa haha :D Men vi hade det mysigt här hemma senare så kvällen var ju inte helt förstörd





Idag ska vi gå till Terazza och dansa, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0