Nyårsfirandet

Nu har det visserligen gått en dag sen nyår men vad spelar det för roll?
Man måste ju ha paus efter en sån natt :P

Så här firade jag mitt nyår:

Startade redan på morgonen med att fixa snittar. Stod alltså hela dagen i köket och gjorde iordning inför kvällen.
Sedan när klockan sakta tickade sig fram mot kvällstid började jag göra mig iordning med klänning, smink ja ni vet..
Klockan sex kom Julia och efter en stund därefter tittade Rambo in. Vi gjorde väl inte så himla mycket vid den här tiden. Vi snackade med varandra, jag gjorde lite välkomstdrinkar och tog det lugnt.
Efter nån halvtimme kom Robin och ölspelen började lite lätt. Kul kul :D

Jaha sen höll vi på med det där ett tag. Maxim och hans kompis tittade in en sväng men stack efter en liten stund... taskigt mot robin enligt min åsikt men men.. vad ska man göra åt såna människor? Robin väntade ju sen på Maxim hela kvällen eftersom han sagt åt honom att han kommer tillbaka, men icke.... hrmpph..  aja :D

Sen vid ehm.. nio? tio? ... nåt sånt var det säkert kom Emma och hennes gäng. Vissa kom och andra gick men det var ändå skoj. Om man bara e positiv så e allt bra alltid :D:D
Sen gick vi vidare vid elva eller nåt till nårra andra i nån annan lägenhet. Pisstråkigt enligt både mig och några andra. Men men.. Sen gick vi vidare ut till bowlinghallen.. Fråga mig inte varför just bowlinghallen men ja.. Där var det iaf lite människor som stod och firade in det nya året så där skålade vi och hurrade.

Därefter blev det lite strul med några personer som det nästan alltid blir när människor är onyktra men men vi gick vidare och hem igen... Väl hemma kom det två till och sen satt vi o snackade hela natten fram tills klockan sex på morgonen heheh.. :P

Sen var det ju också så att jäääädrans vad jag spillde hela tiden. :P haha jag råkade stöta till tre flaskor under hela kvällen så att innehållet åkte ut på mattan. Jävla klumpeduns e jag! hahah


En bra kväll blev det i alla fall och sen blir det ju inte heller värre att veta att nu är det 2009!! Mitt och alla 91'ors år!
Vi blir 18 tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0