Jag - förändrats?

Deniz säger att jag har förändrats...

jaha, tänker jag. Vadå? Positivt eller negativt? Förmodligen negativt annars skulle han väl inte säga det?
Men vadå? Jag har fått mer självförtroende, jag säger vad jag vill, jag går inte runt och oroar mig vad människor tycker och säger om mig. Jag är mig själv och människor får helt enkelt tåla skiten.
....
Men förändrats?

Det låter så jädrans dåligt! Varför ska det låta så jävla negativt? Och ÄR det negativt?

Jag tror det är att han helt enkelt inte sett mig ur rätt vinkel förut. Bli inte rädda nu. NEJ vi ska inte göra slut. Ni skulle bara veta vad vi har varit med om.. men herregud. Ord kan slå på hårt ska ni veta.. Inte något inom "dåligt-för-förhållande-gränsen" men "tanke&funderings-gränsen"... (hahah kul och hitta på gränser)


hmm.. måste fundera vidare på detta nu..

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du kommer fram till något bra :)

2009-01-08 - 20:59:14
URL: http://juliathemupp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0