Fredag

Jaha då var det fredag igen. Snart jag och Deniz dra oss ner till stan för att käka lite frukost med Rambo och sen veti katten. Kolla lite i klädesaffärerna kanske?
Senare ikväll ska jag i alla fall till Cornelia på tjejfest.. Får hoppas det blir kul:D

Sen imorgon ska vi nog till discot.. Sofia kunde inte följa med eftersom hon itne har något legg så det får bli bara vi tre igen, jag, Deniz och Rambo.

 
Hehe.. Jag med en massagemanick i håret.. hrrmmphh.. :D

 Ser det inte gott ut ? yummie.. Gjorde lite snittar häromdagen

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, det ser skönt ut :)

Är det skönt?



Det där på bilden ser väääldigt gott ut :D

2009-02-21 - 23:01:44
URL: http://juliathemupp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0