Sol och skönt

Vilken härlig dag det har varit idag!! Soooool i massor!

Jag och Deniz kollade in nya lägenheter och kollade lite tapeter sedan har jag solat, tvättat bord och stolar på balkongen + fönster och sedan skurat mammas utetrappa. Det sistnämnda var en pina!
Imorgon blir det till att fortsätta med skurningen. Får en peng för det, vilket gör det lite lättare :P
Men men.. riktigt härligt att göra saker. Man blir på så bra humör efteråt!

Jaha.. Sedan får jag se vad som sker imorgon.
Förhoppningsvis får jag med Deniz på en inlinesrunda men annars ska jag ju till mamma. Jag tror jag tillbringar någon timme dessutom med matteläxorna. Har prov på tisdag nämligen.
Sedan blir det väl till att bara ha det skönt och sola.

Om någon vill fika är det bara att höra av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0