Lägenhetssnack

Jaha ja.... nu börjar jag bli jäävligt nervös!
Jag vill flytta nu. Jag har bett Deniz att ringa till hyresvärden till den nya lägenheten och fråga om vi kan flytta in redan nu. Hon sa nämligen att vi kunde ringa lite innan eftersom dagen då vi ska flytta in ligger på helgen.
hoppas hoppas hoppas
Jag vill verkligen se hur det ser ut nu!!! Jag viiiilll!! Man har ju gått och längtat så länge nu :D

Men men ... har börjat att lägga saker i lådor osv.. Det blir tommare och tommare i skåpen.
Dessutom har jag börjat rensa litegrann i garderoberna. Tänkte det är bäst att ge bort lite kläder som jag ändå inte använder. Det har inte blivit mycket slängt ännu men vi får väl se... Jag har nämligen JÄTTESVÅRT att göra mig av med kläder. Jag står alltid och tänker på att "tänk om jag kan behöva denna sen". "Kanske jag blir smalare?" "Kanske det blir modernt längre fram"... "Tänk om jag ångrar mig? "
Jävla fegis! ÖÖÖHHH!!!

Jaja... får hoppas jag vågar göra mig av med liiite till i alla fall. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0