Duktig!

Tjooo!!

Duktiga jag har varit ute på ärenden idag. Fixade en sak på banken som jag har skjutit på en tag nu. Sedan övningskörde jag och dessutom handlade. Brukar annars vara på så dåligt humör när Deniz jobbar. Brukar alltid lata mig och va tråkig men idag är det bra. Ojda.. jag glömde säga att jag gjort en god sallad med som jag har ätit av. Gött med sallad istället för vanlig mat med t.ex. kött.

Deniz ska få sallad med sen när han kommer hem.

Jaha annars då ?
Sitter här och äter solroskärnor.. Rostade och saltade.. Gott är det :D

Sedan får man ju inte glömma att nämna i bloggen att det faktiskt är min och Deniz treårsdag. Tänk vad länge det är egentligen, fast det känns verkligen inte som det. Härligt att vara tillsammans med en en så länge.. men jävla va jobbigt ibland. hahahah
Vi har faktiskt inte gjort något speciellt alls idag. Eftersom Deniz skulle jobba blev det typ spela lite spel och dricka kaffe och sen hej svejs. ...
Får väl vara lite roligare imorgon... :D:D


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0