Tomt inne i bloggen ett tag

Som ni har märkt så har jag inte uppdaterat bloggen så mycket på sista tiden och detta beror på att vi inte har internet eftersom vi håller på att flytta till trean just nu.
Igår flyttade vi in alla saker i trean (puh!) och städade igenom ettan så att den e bra till besiktningen som sker idag.
Trean är inte i så bra skick men Tommy, hyresvärden, kommer komma upp idag och kolla lite på den och svara på våra frågor.

Fel och skador vi vill ha åtgärdade
Nästan alla dörrar förutom kanske en.
Golvet i vardagsrummet (sprickor, utslitet och dessutom sjunker man ner på vissa ställen)
Vissa köksskåp
Fläkten (Han har sagt att han ska fixa det eftersom den är farlig.)
Fönsterlister
Dörrhandtag till balkongen (Vi kanske kan fixa det själva?)
Elementet (Det hålls uppe av en tändsticksask!!!!)
lampor
Skåpet under diskhon. (Det finns ett hål i golvet)

Frågor
Får vi pengar om vi städar själva? (Förra hyresgästerna hade inte städat, lägenheten är ej godkänd i besiktningen)
Kan man måla överallt?



Just nu sitter jag i Sp Maskiner och har lunchrast. Eftersom jag redan ätit upp tänkte jag att jag kunde informera er om sånt här nu när jag ändå har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0