Middagen


Igår ställde jag mig väldigt sent och började laga middag.
Deniz kommer hem vid 12 och jag tänkte att det kunde va trevligt att ha en mysig middag tillsammans.
Haha, det blev det men sedan var jag så trött att jag inte orkade diska så nu ligger det en diskhög som bara ligger och väntar på mig i köket. Pust....


En måltid för folk som inte ha så mycket tid på sig:

- En burk ravioli, 800 g
- Skivad ost
- Salt och peppar
- nötter

Sätt ugnen på 200 grader.
Häll i all ravioli i en form, salta och peppra. Skiva ost och lägg på gratängen.
Sätt in maten i ugnen och vänta 20 minuter eller tills osten har smält.
Lägg nötter på gratängen när den är färdig.
Servera med en sallad.
Smaklig måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0