En kvinnas tankar

Jag läste nyss en helt underbar artikel i aftonbladet.    Läs den här
Fotbollsfrun Malin Wollin har skrivit en hel artikel om hur underbart det är att vara kvinna och ha mens (!)
Lite roligt att hon skojade till det med mensen på det viset hahah.
Man känner sig riktigt pirrig i hela kroppen och har lust att göra alla möjliga saker.
Jag älskar att läsa texter om hur underbart det är att vara kvinna och hur vacker en kvinnokropp är med alla dess former och kurvor. Jag vill verkligen att en kvinna ska kunna vara stolt över sitt kön. Jag fattar inte varför indienbefolkningen eller vilket land det nu är väljer att adoptera bort sina flickor. Hur kan man ens göra på det viset? Det är ens barn!
Själv blir man också glad inuti, man känner sig mer värd.
Tack Malin för att du räddade min dag!

Edit: En annan bra artikel i aftonbladet är den här. Jag började nästan att gråta när jag läste den.

Kommentarer
Postat av: Liisa

Sv: Visst är den ^^

2008-07-31 - 23:39:22
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, Jätte kul att du är med o tävlar :)

Du ska klicka på de i högerspalten också, ser du dem inte så scrolla ner så kanske de finns längre ner, kan bli så på vissa datorer :)



Registrerade du dig på några av länkarna för att öka dina chanser riktigt mycket? Vissa av sidorna är riktigt riktigt bra och man får lätt gratispresentkort m.m. Kom även ihåg att du kan tävla en gång per dag om du har lust :)



Ta hand om dig, ha det fint!

2008-08-01 - 08:44:10
Postat av: Maria

det var jag som skrev innan :)

2008-08-01 - 08:44:24
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

det e heel lugnt om dem inte funkade (fler som sagt det)o du har nu massa extra lotter i tävlinge, glöm bara inte att samla ihop poängen på gratisgen o gratisbio :)



ha det toppen

2008-08-01 - 11:17:27
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

skrev ett med. men det verkar inte ha kommit fram?

2008-08-01 - 11:18:23
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0