Vill ha bluetooth!

Det hade varit skönt med en laptop som tar emot bilder och sånt med bluetooth iställt att man ska springa genom hela lägenheten och leta upp sladden till mobil/kamera och böööhh... tråkigt juh!

Deniz har en sån sak på sin dator... grrr...


Haopss... var i alla fall hos en klasskompis i fredags och festade lite smått :P kul var det :D
På lördagen åkte vi till Växjö, bakis och myspys.. haha usch :D Och sen blev jag matförgiftad på McDonkan och mådde piss resten av dagen ända tills jag kom hem och kunde spy ut skiten. Hamburgaren smakade riktigt lustigt men det tänkte jag inte så mkt på... Jag menar det e ju inte precis en übernice restaurang man e på :P

Idag e min hund Rix här o hälsar på. Mamma o pappa ska till Lanzarote. Rix ska inte va här hela veckan utan min moster ska komma upp o hämta honom lite senare. Det e ju inte så bra om han e hemma ensam hela dagen när jag e i skolan och Deniz jobbar, han måste ju gå ut nån gång under middagen eller så.
Därför ska jag hämta upp honom på fredagen istället när jag äntligen får jullov :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0