Spårar ut en bit...

Jaha... nu sitter pöjkarna här hemma igen och tittar på fotboll och har sig.

Ibland kan livet kännas helt meningslöst, som nu t.ex... Jag har absolut ingenting att göra och timmarna bara flyter förbi utan att jag gör ett piss. Börjar faktiskt bli arg på mig själv för att jag inte gör läxor eller något men jag har en sådan där hemsk dag då man faktiskt inte vill göra något. Bara sitta och glo och vara irriterad... hrrphmm..

Har lust att drämma till ljusstaken bredvid mig och komma igång med ett riktigt rejält vrål, som hulken. Kanske ge Rambo och Deniz en smocka eller två och därefter springa raka vägen ut i kylan och riva av mig allt hår.....


Hehhe ja... bättre ritkunskaper än så har jag inte... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0