Dåligt humör....

Uscha mig!! blää.. jag fryser som en isbit!

Jag har dessutom ont i huvudet och känner mig helt enkelt dålig. Jag kanske börjar bli sjuk eller nåt?

Jag sitter hemma hos mamma och pappa eftersom jag tänkte att jag skulle plugga.
..Hur dum är jag? Vem försöker jag lura? Jag pluggar absolut inte bättre hemma hos mamma och pappa, och speciellt inte när pappa har gjort om datorn och inte har alla de jädrans programmen. Har har dessutom ett annat word som är mycket nyare och om jag använder det kan jag inte använda det dokumentet någon annanstans senare. It's a problem!

Det är så jävla kallt ute att man inte vill dra mig sig den hemska cykeln och cykla ända upp till mig.. Hur ska jag orka?
F*ck!

Kommentarer
Postat av: Julia

det är ryskigt kallt idag alltså

2008-12-11 - 18:56:30
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0