Mitt lilla bi

Nu är det egentligen meningen att jag ska försöka sova´... måste börja somna tidigt nån gång... det e inte bra o va uppe halva nätterna och sen stiga upp vid kvart i sju bara för att hinna med och dricka två-tre koppar kaffe innan man går till skolan..
Det är bara det att det e så fucking svårt att somna när inte Deniz är här vid min sida. Kroppen har helt enkelt vant sig att ha någon bredvid sig och nu när det e helt ensamt vägrar den att ens slappna av!
Hel lustigt jag vet men så e det faktiskt!

Men jag får väl ta o försöka ändå.. eller i alla fall ligga o blunda.
Ett bi rfån Halmstad får äran att säga god natt för idag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, eftersom det inte är alltför långt tills min stora goodiebagtävling slutar så tänkte jag påminna dig att de sidorna du registrerat dig på där du ska samla ihop något poäng (t.ex. gratisgen,gratisgrodan, lotsmorfree) så måste du ha gjort detta innan tävlingen avslutas den 31 Augusti :) Men det är lätt gjort finns många bra erbjudanden, många är även helt gratis bara att testa något och sedan säga upp :)

2008-08-21 - 23:44:40
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0