Hjälp mig! Vad är kul?

Sitter just nu och dricker caffe latte och njuter helt enkelt av tillvaron... eller försöker i alla fall.
Sitter halvt som halvt i pyjamaskläder fastän det inte ens är mörkt ännu. Saker att göra har jag också men de får vänta ett tag till. Nu är det bloggistime nu när man fick sån lust.

Nu har jag suttit och funderat en liten stund och kollat in lite olika bloggar här och där.
För att få ett lite större intresse för den här bloggen och dessutom kanske till och med göra den roligare för mig själv undrar jag vad det är ni vill höra om?
Är det bra som det är redan nu eller finns det något speciellt ni vill att man ska rikta sig in på. Man vill ju inte heller skapa en helt ny blogg nu när man fastnat för den här.

Kanske vore det roligt med lite mer mat och sånt? Visserligen har jag en hel del där men ääännuuu mer och kanske recept och sånt vore bra? Tips mm...

Jag är ihop med en turk, vore det intressant att veta mer om hur livet med honom kan se sig eller kanske till och med en liten kurs tillsammans i turkiska? (Jag kan inte turkiska men lära sig hade varit roligt) Eller vore det bra med andra inlägg om allt som har med det här o göra?

Jag bor alltså inte hemma och har inte gjort det sen ca ett år tillbaka. Vill ni veta något om detta eller så... Inredning kanske eller nåt?

Jag har faktiskt nämligen inte en blekaste aning vad jag ska skriva om ibland. Man får en sån skrivlust och verkligen vill vill vill skriva i sin söta fina blogg men vad kattsingen ska man skriva för nåt? Nyheter? Exem? Hörselproblem? Öron? Skolan? Kvinnor? Själv kanske man kan tycka det är uuuurintressant men hur kul är det när man vet att nästan ingen läser det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0