Händelserik dag

Har varit i Växjö idag och shoppat lite kläder till mig och Deniz och lite andra roliga saker.
Det har varit en händelserik dag faktiskt... Roy och hans flickvän kom och hälsade på bl.a. och sedan har det hänt massa annat roligt med

Har fått en förfrågan om att visa hur man fixar frisyren som jag hade här
Har inte fått tid till att ta kort på detta och så men snart lovar jag att visa. Om en dag eller två kommer det absolut finnas bilder och beskrivning på detta. Väldigt väldigt enkelt att göra faktiskt.

Imorgon kommer vi sitta här uppe i trean med lite kompisar och dricka och umgås och sedan ta oss vidare ner till stan när kvällen närmar sig... Vill ha fredag, orkar inte med torsdagar haha ;)

Nu är Deniz färdig på toaletten hör jag så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0