GAAHH

Idag känns allt piss.
Mitt huvud känns som en ballong som någon sticker hål i och det dunkar något så förbaskat i ögonen.
Det känns nästan lite som om mina öron är alldeles igentäppta också...
Usch, detta är inte min dag. Sådant helvete rent ut sagt!

Mamma kom över för några minuter sedan och var så himla glad och stojig...
säg mig någon som tycker om en sprillans hopptossa som bara tjatar och tjatar när man mår så här?
Inte jag i alla fall... Så dum som jag är säger jag åt henne att jag tycker det är jobbigt att hon hela tiden ska göra massa saker och då blir hon naturligtvis supertjurig och gnällig. Tjoho nu blev min dag äääännnnuuuu värre.
Huvudvärk + gnällig morsa + vääärmeee + irriterad = Skitdag




Hoppas ni har det bättre än mig.... Drick mycket vatten förresten, puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

:D Inte jag heller, dom var jättesöta!

2008-08-01 - 15:54:29
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0